Supportaftale

hvad består support af?

For at sikre en god og succesfuld implementering ved brugen af Zeniverse Platformen kan du oprette en supportaftale.

Aftalen er skræddersyet efter dine behov, samt hvordan du anvender automatiserede processer via Zeniverse. Supportaftalen omfatter altid hurtig support og afhjælpning af problemer.

Vores supportlinje 70 23 02 35 står til rådighed alle uges dage. Mandag til torsdag fra 8-16 og fredag fra 8-15. Vi sikre os, at der er god tid til håndtering af de spørgsmål, du måtte stå inde med.

Løsningen består af flere forskellige elementer, som kan sammensættes og skaleres efter behov.

Ydelser med support

Supportaftalen kan formes efter organisationens behov og brug af automatisering. Der er flere elementer i aftalen, og nogen dele kan have en højere prioritet end andre, hvilket vi har taget højde for.

Opsætningssupport

Opsætningssupport

Zeniverse Platformen kan opsættes og skaleres ud fra forskellige parametre og ønsker. Lad os samme finde den rette løsning. 

Hotline

hotline

Få direkte og specialiseret hjælp til særlige brugergrupper f.eks. administratorer, superbrugere eller udviklere.

Opdateringer

opdateringer

Skab de bedste rammer for dine automatiserede processer med den rette support til opdatering af Zeniverse Platformen.

Brugersupport

Brugersupport

Giv brugerne mulighed for at få skræddersyet support til ZenFlow, ZenBot og ZenWeb.

Prioriteret bugs

Prioriteret hjælp til bugs og fejl

Vi sørger for, at du kommer først i køen, hvis der opstår fejl og problemer med din løsning.

Guides

Guides og støttemateriale

Bliv selvhjulpen via vores guides og støttemateriale og find selv frem til den rette løsning.

Zeniverse ydelser

Support

Support

Med den rigtige support kommer du hurtigt og effektivt i gang.

Læs om Support
Hosting

Hosting

Undgå store omkostninger på trafik og servere via denne hosting løsning.

Læs om hosting